Top حذف نیم فاصله در word Secrets

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
آموزش جامع و مقدماتی مک او اس - بخش اول: آشنایی با رابط کاربری و امکانات اولیه‌ شروع مطالعه

توسط سارا رسولی  افزایش سرعت تایپ؛ چگونه سرعت تایپ خود را بالا ببریم؟ بی شک شما هم علاقمند به افزایش هر چه بیشتر سرعت تایپتان هستید و می…

بسیار ممنون از مقاله کاملتون. افزونه ورد هم خیلی کاربردی بود.

نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارند که کمک می‌کنند سند ورد خود را در کمترین زمان ویرایش کنید و غلط‌های املایی، تایپی و همین‌طور نیم‌فاصله‌ها را تغییر دهید.

فاصله مجازی، فاصله صفر، نیم فاصله و یا فاصله جامد یک کارکتر در استاندارد یونیکد هست و برای حروف‌چینی کامپیوتری بعضی از خط‌ها مانند خط فارسی و خط‌های هندیک به کار می‌رود. منبع

*بدون نیاز به نرم افزار خاص می‌توانید صفحه‌کلید استاندارد فارسی را در مک انتخاب کرده و سپس همانند زیر فاصله مجازی را تایپ کنید.

نیم فاصله در ورد نیم فاصله در کیبورد کد تایپ نیم فاصله در پاورپوینت

در سامانه تایپو ما درسی برای تایپ فاصله مجازی تعیین نکرده‌ایم. به عقیده ما اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word گنجاندن نیم‌فاصله در درس‌های آموزش تایپ ده انگشتی تاثیر مطلوبی در یادگیری تایپ ده انگشتی نخواهد داشت و روند یادگیری را کند و دشوار می‌کند.

اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word نظرات مطرح کنید.

همچنین این صفحه از سایت ویراستاران هم می تواند مفید باشد:

هاچر حقدان گفت: ۱۴۰۰-۰۷-۱۸ در ۱۵:۲۹ بسیار عالی و مفید در نگارش پایان نامه ام استفاده کردم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نکته: روش های زیر در نسخه های قبلی نرم افزار ویرایش قابل استفاده است و در نسخه های جدید نیازی به طی مراحل زیر نیست و مراحل فوق کافی است.

ذخیره نام، ایمیل اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page